• Arkiv
  • Startsida
  • Genom dina ögon



    Idag läste jag ut boken "Genom dina ögon", eller "The host" som den heter på engelska. Den var otroligt bra, en av de bästa böckerna jag har läst, kanske till och med den bästa. Såg nu att det kanske ska komma en film baserad på boken, ser fram emot det! Fick lust att börja läsa Harry Potter-serien nu. Har sett alla filmer som har kommit ut hittills men aldrig läst någon bok, så de ska jag börja läsa. Det är ju oftast så att böckerna är bättre än filmen, så böckerna kommer jag nog inte bli besviken på.

    Kommentarer
    Postat av: Miiiiiiickan

    Åååh vad jag saknar dig, Julia och Jessica! Och min Facebook fuckar så jag kan inte komma in där /:

    Men hälsa Julia och Jessica från mig.

    Puss :*

    2011-04-21 @ 09:32:12
    Postat av: Nadja

    Blev faktiskt väldigt besviken på den boken. Läste typ halva innan jag tröttnade. Förstod ingenting. Tycker den var jättejobbig :( Måste försöka mig på den igen!

    HP har jag läst de två första och de gillade jag inte alls. De var bara runt 200 sidor eller något så allting gick väldigt fort fram, så det kanske var det. De senare böckerna är förhoppningsvis bättre.

    2011-04-21 @ 13:14:52
    URL: http://blamingnargles.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    Harry potter BÖCKERNA e awsome, filmerna e ganska ok. om du gillar att läsa, LÄS DOM! :)

    2011-05-04 @ 16:08:18
    URL: http://gickdupådenlätta.se



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback