• Arkiv
  • Startsida
  • No pics

    Blir inte lika kul att blogga när jag inte kan lägga in bilder så ofta, eftersom att jag får vara på mammas dator för min är sönder.. Tränade innan i alla fall, och det var nog den bästa träningen hittills, enligt mig. Fikade och pratade med laget efteråt också. Seriepremiären spelas på onsdag men jag får tyvärr inte vara med. Fyra stycken ska stå över på varje match, så denna matchen var det jag.. Ska gå och titta på den med Mickan, och kanske någon mer? Nu ligger jag i sängen och tittar på filmen Mamma Mia.

    Missade Big Brother-avsnittet igår, men såg på facebook att Rondey åkte ut, katastrooof!

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback