• Arkiv
  • Startsida
  • Preliminärt antagen

    Idag fick vi reda på de preliminära antagningarna till gymnasiet. Jag har varit inne på deras hemsida och kollat innan, men det var ändå kul att få pappret i handen. Jag är behörig på det jag sökte, ESBIL Bild- och formgivning, och kommer komma in på det i höst också. Hoppas verkligen att det blir tre awesome år på gymnasiet!

    Efter skolan tränade jag fotboll och kom hem för en lite stund sedan. Tränade i shorts och t-shirt och det var ändå helt sjukt varmt! Jag älskar vädret, hoppas det fortsätter såhär. Nu ska jag äta korv med bröd, haha, see you later!

    Bilden tog jag från flygplanet när jag åkte till Tunisien i höstas. Det är bergskedjan Alperna som sticker upp ur molnen. Ganska häfigt, tycker jag. ^^

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback