• Arkiv
  • Startsida
  • Underbart



    En av de bästa sakerna jag vet är att sitta ute en stjärnklar kväll och titta på stjärnorna. Jag kan sitta och titta på stjärnor hur länge som helst, det är underbart. Man har hela universum framför sig. Förra året, på sommaren någon gång, var det ett så kallat meteorregn över Sverige. Den natten, från klockan 01.00 och frammåt, låg jag och två vänner ute och tittade upp mot stjärnorna. Jag såg minst 3 meteorer den natten. Det var sjukt häftigt! Det har varit stjärnklart de senaste kvällarna, så jag hoppas att det är det ikväll också, så jag kan sätta mig på altanen och titta på allt vacker som finns där uppe.

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback