• Arkiv
  • Startsida
  • New dress!

    Idag var jag bara i skolan i en timme, sen åkte jag till Eksjö för att snacka med någon på sjukhuset om min celiaki. Pratade och blev undersökt av en läkare också. Allt var bra och min kropp mådde perfekt. När vi var klara där åkte mamma och jag och åt i Vetlanda bowlinghall. Det var väldigt god bufé där! När vi ändå var i gallerian gick vi in på Gina Tricot och Vero Moda, och jag hittade en jättesöt klänning på Vero Moda som jag köpte. När vi väl kom hem sen var jag hur trött som helst och la mig i sängen och vilade.


    Kommentarer
    Postat av: t h a i p i n n e n ♥

    sv; kl 21.30 kommer dagens gåta upp, kika in då och kolla om du hade rätt :D

    2011-04-07 @ 20:37:44
    URL: http://thaipinnen.blogg.se/
    Postat av: andrea

    fin :D

    2011-04-07 @ 22:57:54
    URL: http://dreeea.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback