• Arkiv
  • Startsida
  • Ja, tyck synd om mig.

    Satt i soffan och tittade på tv. Det blev reklam. Jag halvsprang glatt iväg till mitt rum för jag skulle till datorn. Min fot fastnade på något konstigt sätt i tröskeln (den är inte ens hög) och foten lyftes inte. Smällde i tårna rejält. Jag ramlade handlöst ner på golvet med en duns. Landade på sidan. Detta ledde till ett hack i tån, dvs en blödande tå, och ett rött, väldigt ömmande lår. Fällde ett par tårar. Buhu. Nu ska jag installera Roller Coaster Tycon 3.



    Kommentarer
    Postat av: jessica

    Jag tycker synd om dig! :*

    2011-12-05 @ 21:25:37
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback