• Arkiv
  • Startsida
  • När dina ögonlock lever sitt eget liv

    Ni vet när man är sådär trött, så trött så ögonlocken lever sitt eget liv och man kan knappt inte göra något annat än att blunda. Så trött var jag idag när jag satt i skolan på morgonen och väntade på att första lektionen skulle börja. Det var sjuukt jobbigt! Kändes som att jag tagit värsta feta dosen med sömntabletter. Well well, på bilden håller jag på med en tavla, är awesomenöjd än så länge men den är ju inte klar än så vad som helst kan hända. Hoppas den blir awesome.

    När jag öppnade dörren ut från skolan idag blev jag faktiskt chockad, hehe. Det stod tre tjejer där ute med ryggen mot blåsten och de stenhårda hagelkornen som kom som missiler mot dem, och de blåste typ bort. Det lät hur mycket som helst av de där haglet, usch! och så gick jag ut..och det var sjukt, haha. Typ som i barnen i Bullerbyn när de går till skolan i den värsta snöstormen, så var det för mig. I motvind med isbitar som snärtade mig i fejset, såg inte vart jag gick heller. Hann i alla fall med bussen och det var ju bra.

    FUCK svenskalektioner!



    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback