• Arkiv
  • Startsida
  • Svaren till frågestunden

    Om du vore en ko, skulle du då röka gräs?
    Hmm, antar att jag inte skulle gjort det.

     

    Förutom din pojk, vem är den sötaste du vet?
    Haha, jag vet inte.

     

    Om du vore världens rikaste flicka, vad skulle du då köpa?
    Kläder i mängder!

     

    Vem är din bror nummer ett?!
    Joel såklart!

     

    Hur stavar du till fransk igelkotts pasta med graverad valhjärna på engelska?
    French hedgehogspasta with engraved electionsbrain ;)

    Hur långt kan du räkna på svenska?
    ...vet inte D:

    Vad betyder färgen blå för dig?
    Den betyder nog inte särskilt mycket faktiskt.

    Hur många timmar tillbringar du i stallet egentligen?
    Ojoj, hur många timmar borde jag tillbringa där?

    Har du lyckats fiska upp över 50 fiskar på en krok någon gång, samtidigt?
    Jag var nära en gång, men lyckades aldrig helt!

    Vem är det som skriver?
    Jag ? :3

    Vilken klass går du i?
    9D

    Skulle du ha kasterat en elefant om du var tvungen? För att om du inte skulle göra det så skulle en indian slagit in ditt huvud med en sten och sedan slängt dig ner för en klippa?
    Jag skulle absolut kastrerat en elefeant, gimme elefantballe!

     

    Vad gör du på fritden?
    Äter, dricker, sover, sitter vid datorn, lyssnar på musik, är med vänner, tittar på tv, spelar gitarr och piano, ritar, och läxor om det behövs. Och nu ska jag snart börja spela fotboll igen, efter ett låångt uppehåll!

     

    Vilken sorts musik lyssnar du på?
    Lyssnar på väldigt varierad musik, men här är några exempel:

     

    Zebrahead-Wake me up
    Hollywood Undead-This love, this hate
    Westlife-Swear it again
    Avenged Sevenfold-Nightmare
    Grand Illusion-Forever with you
    Never Shout Never-Trouble

     

    Göra på sportlovet? eller du kanske redan haft det?
    Yes, jag hade det förra veckan :)

     

    Varför började du blogga? :)
    Det verkade typ kul och jag ville testa hur det var :)

     

    Favoritfilm? :)
    Det finns jättemånga bra filmer, men jag säger väl Titanic.

     

    Hur länge har du bloggat? :)
    Jag började blogga i januari, så inte så länge.

    Har du husdjur? :)
    Ja, jag har en söt liten kissemiss som heter Cosmos.

    Hur ser en perfekt dag ut? :D
    Solen skiner och det är varmt ute, så man kan mysa på stranden med sina vänner ända fram till solnedgången, eller ännu längre.

    Är du kär i min pojkvän?
    Haha, nej.

    Kommentarer
    Postat av: Yasmine

    Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen + en ny låt :)

    Kom in och kika om det var du som vann dagens låt, om inte? Så är det bara att försöka igen :)

    Du kan också försöka med samma låt om du vill :)

    2011-02-23 @ 21:37:18
    URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
    Postat av: LIENE

    Kul att läsa frågestunden:D

    kram

    2011-02-24 @ 09:35:58
    URL: http://lienes.blogg.se/
    Postat av: Nathalie

    kul o läsa svaren:D

    2011-02-25 @ 10:35:23
    URL: http://liborius.blogg.se/
    Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

    Hej! Delta gärna i Dagens Blogg hos mig, drar en vinnare senare ikväll :) ingen behöver rösta på dig och du behöver inte länka mig :) KRAM

    2011-02-26 @ 17:55:03
    URL: http://saramagdalena.blogg.se/
    Postat av: sarastille -

    Godmorgon! Igår anmälde du dig till en Dagens Blogg-tävling hos mig och nu har jag avslutat den :)kika in och se efter om det var du som vann eller passa på att anmäl dig till dagens tävling, jag drar en ny vinnare redan ikväll :) Hoppas du får en bra söndag!

    2011-02-27 @ 13:33:53
    URL: http://saramagdalena.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback