• Arkiv
  • Startsida
  • Någonting jag oroar mig för

    21 december 2012!


    Ja, jag är lite orolig för år 2012. Ibland känns det som om det bara är påhittat att världen ska gå under, men ibland kommer känslan fram att det faktiskt ska hända på riktigt. Mayaindianerna förutspådde det här för flera hundra år sedan, och varför skulle de ha fel? Det är klart att det kan vara helt fel, men tänk om det inte är det. Fler och fler naturkatastrofer händer ju nu, vilket kan vara ett tecken på att slutet är nära.

     

    Jag har tänkt på hur det skulle vara att falla ner i en stor spricka i jorden. Att bara falla och falla hur länge som helst. Tänk er känslan i magen alltså, hah, så otroligt läskigt! När man kollar uppåt så ser man bilar och människor som faller ovanför en själv, och när man kollar neråt ser man ännu fler bilar och människor som är på väg ner mot jordens mitt, till döden. Man har inget val, man bara faller, och väntar på döden.

     

    Jag tycker sånt här är sjukt spännande, men ändå helt otroligt läskigt!

     

     


    Kommentarer
    Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

    superkul att du är med och tävlar i dagens blogg!

    2011-01-23 @ 18:41:05
    URL: http://vadfanskajagheta.se



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback