• Arkiv
  • Startsida
  • Allsång i Forngården

    Det är väldigt, väldigt varmt ute! Ikväll ska jag på allsång i Forngården med Jessica, Mickan och Julia. Där uppträder bland annat Molly Sandén och Hannah Wickstrand, plus några till, och det lär bli jättekul att se! Innan var jag på Karlsson och köpte A3-papper, så nu är jag verkligen redo för att rita, gul plasttejp, var tvungen att tejpa handtagen på min cykel eftersom att de inte hade torkat än, och det resultatet blev bra! Åh, det stod inte i tidningen vilka som kom in idag heller :((


    Gammal bild, bara för att jag sitter vid mammas dator.

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    sv: jag vet (h)

    2011-07-06 @ 23:27:11
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
    Postat av: Hannah

    "Där uppträder bland annat Molly Sandén och Hannah Wickstrand, plus några till"

    Haha lät som att hon och jag var "huvudsakerna" om du fattar :P



    Jag tror inte Nässjö står med i Vetlandaposten, det brukar aldrig stå något om Nässjö. Det finns inga Nässjösidor heller i tidningen :/

    2011-07-07 @ 13:54:01
    URL: http://whisperingvoice.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback