• Arkiv
  • Startsida
  • Home again

    HEEJ ALLA FOLLOWERS!

    Nu är jag hemma igen efter en blåsig vecka i Varberg. Kommer uppdatera noggrannare om alla dagar i följande inlägg. De sista två dagarna har det i alla fall varit asbra väder och jag har fått färg på kroppen, wihi!

    Fick en kommentar där en tyckte att min frisyr var fin och undrade hur man klippte den.
    Första gången jag klippte mig så tog jag med bilder (på sådana frisyrer) till frisören och visade hur jag ville ha det. Att jag ville ha det mer framåt åt sidan, ingen direkt bena, och ganska uppklippt och "busigt". Frisören var förstående och liksom berättade hur hon kunde klippa för att få till frisyren. Jag som hade väldigt hellångt hår innan blev av med mycket hår kan jag säga, men resultatet blev jättebra tyckte jag! Dock var det inte riktigt så som jag ville ha det när frisören stylade, men när jag fixade håret hemma sen blev det awesome. Nu på senare tid har jag klippt mitt hår själv. Fått lite tips genom att titta på youtubeklipp. Har klippt både med sax och rakhyvel (det är lätt att fixa luggen med genom att bara dra den, neråt, vid topparna, om ni förstår, ehe).

    Kommentarer
    Postat av: Clara

    Sv: Ja, men visst är den assnygg! :D

    Nej, det är tre olika. Men de öronhängerna är likadana som såna man har i läppen, labrets. Oftast iallafall, man kan ju ha andra med, men jag har för mig att det är vanligast ^^

    2011-07-21 @ 00:20:40
    URL: http://naturalcolors.blogg.se/
    Postat av: Hannah :3

    Jag tycker oxå ditt hår är fint! :d undrar bara en grej, hur gör du med rakhyveln? Fattade inte riktigt xd

    2011-07-23 @ 01:30:23
    URL: http://mxpw.tumblr.com



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback