• Arkiv
  • Startsida
  • Så var dagen

    Idag efter jobbet åkte mamma och jag till stan. Blev att inhandla ett par bh:ar och en mysig tröja. Efter det målade jag som sagt på min cykel. Blå denna gången. När jag satt där på marken och målade kom Mickan och Jessica förbi och pratade lite. Lite senare gick jag till Mickan där de var. Vi var ute tills det började regna, då gick vi till Mickan igen. Där utövade jag fjortisdans, haha yeah! Får se om den videon där jag gör det kommer upp här eller inte c; Nu ligger jag i min säng och är hungriiig, men orkar inte gå upp ur sängen, så det får vänta tills imon. För en stund sedan, btw, avslutade jag ett halvtimmes otroligt trevligt samtal med goa människor. Nu är det antagligen sova som gäller för mig, natti.



    Kommentarer
    Postat av: felicia

    hej ursäkta att jag stör.

    men det skulle varit

    jävligt snällt om du kunde

    svara på dagens fråga på min blogg:)



    kraam :) <3

    2011-07-02 @ 14:34:47
    URL: http://ffeliciasten.blogg.se/
    Postat av: filippa<3

    Hej.

    fin blogg.



    vad gör du?



    kram

    2011-07-02 @ 16:12:04
    URL: http://filippafernlund.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback