• Arkiv
  • Startsida
  • Svar på tal



    Nu är det ju så att jag ska gå i Nässjö och inte i Eksjö. Som tur är följer mina närmsta vänner med mig, de ska också gå på Brinell, fast andra linjer. Jag ska inte bo i Nässjö, utan jag kommer pendla varje dag. Så andra vänner som bor i Vetlanda kommer jag säkert att träffa. Calle och jag har gått i samma klass innan och träffat varandra varje dag, vilket kanske låter lite tjatigt, men jag tyckte det var hur bra som helst! Nu kommer jag inte träffa honom lika ofta, vilket är synd, men när jag väl träffar honom kommer man ju nästan bli extra glad för att man inte har träffats på ett tag.

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback