• Arkiv
  • Startsida
  • Ännu en dag

    Ännu en dag med huvudvärk.. Ska ändå träna ikväll, får hoppas att huvudvärken har släppt tills dess. Idag var det nationella i biologi, igen. Vi skulle göra en labb, och jag tror det gick ganska bra.

    Innan märkte jag att jag hade typ ett sår på min höft, och jag undrade vad det kom ifrån. Då kom jag på att jag måste ha fått det när jag sprang in i en dörr innan idag, ehe. Det gjorde sjuukt ont, och det gör fortfarande ont om man trycker på höften.

    Lägger in en bild på hur jag ser ut idag också, inte för att någon bryr sig, men ändå :D

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH :D förlåt (a) <3

    2011-03-30 @ 16:57:47
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback