• Arkiv
  • Startsida
  • Boktips

    Haha, yes, jag tipsar om en bok. Känns lite gammalmodigt men skit samma!

    DJÄVULENS MÄRKE


    Den här boken började jag läsa för ett par veckor sedan. I skolan var vi tvugan att låna en bok som vi sedan ska skriva en recension av, och då lånade jag denna. Trodde det skulle vara en vanlig bok som är sådär halvkul att läsa ni vet, men den visade sig vara en riktigt bra bok! Jag har redan läst halva boken (244 sidor), vilket är ovanligt att jag gör på så kort tid. Det brukar ta någon-några månader att läsa en bok (a) Jag sa till bibliotikarien att jag ville ha en bok som liknade "Genom dina ögon", och då gav hon mig denna, så om du har läst "Genom dina ögon" och gillade den så ska du absolut läsa denna också!



    Kommentarer
    Postat av: Nadja

    Det var ganska smart ju! Att kopiera mellanrummen menar jag ;) Får testa nästa gång.

    2011-03-17 @ 07:01:49
    URL: http://blamingnargles.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback