• Arkiv
  • Startsida
  • Sick

    Blev klar med min krönika innan. Det känns jätteskönt att den är klar, och jag blev dessutom jättenöjd med den! Tänkte först att jag kunde lägga ut den här så ni kunde läsa den, men det finns en risk att någon skulle kopiera den, så jag struntar i det.

    Jag har blivit sjuk också, ont i halsen och hostar jättemycket, inte kul. Not my fault though ;)

     

    Imorgon är det nationella prov i biologi, yäy..eller nä.. Får helt enkelt förlita mig på mitt minne och hoppas att jag kommer ihåg vad jag har lärt mig under högstadiet. Godsakerna som joinar mig på provet är Festis, Dextro och Dumle!

     


    Kommentarer
    Postat av: Calle

    Vad menar du med att det inte är ditt fel ? D: <3

    2011-03-15 @ 21:03:46
    URL: http://pandanmedhatt.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    kan du inte lägga in krönikan jonna :)

    du har ju ändå kopierings förbud på bloggen ;)

    2011-03-17 @ 09:53:59



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback