• Arkiv
  • Startsida
  • Svar på tal

    Eftersom att den som kommenterade detta inte skrev något namn så får jag svara på det här sättet. Ja, jag har så att man inte kan kopiera något på bloggen, men det är ju hur lätt som helst att bara skriva av ändå. Jag skulle vilja visa er den, men jag vill verkligen inte riskera att någon skriver av. Kanske låter töntigt, men det som står i krönikan är verkligen mina egna ord och tankar om en viss grej, och det skulle som sagt vara tråkigt om någon snodde dem. Kan hända att jag visar er senare, någon gång i framtiden ;)

    Kommentarer
    Postat av: Anton | Makeup, Design, Photoshop, Bilder ♥

    SVAR | Tack så mycket, har slutar sminka mig lika mycket nu :) men det är ju så kul att kladda med smink och göra sig fin ^^

    2011-03-21 @ 18:04:46
    URL: http://kames.se



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback