• Arkiv
  • Startsida
  • Vill ha håret som det var då

    Träningen var jättekul och det var härligt att spela fotboll igen! Nu ska jag träna så mycket jag kan tills serien börjar, om fyra veckor, så jag inte är otränad tills dess.

    Har varit sugen på att rita ganska länge nu, men har alltid haft annat att göra, och idag var det träning och läxor. Så fort jag har tid ska jag börja på en teckning som ska föreställa en liten söt tjej, ni får se vem när den är klar. Tror den kan bli riktigt bra faktiskt, hih!

    Vill ha mitt hår som det är på bilderna, som det var när jag precis hade klippt det. Nu har det blivit långt och frisyren blir bara svårare och svårare att fixa, blä.

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    Nämen ska du måla av mig ;o ;) <3

    2011-03-30 @ 21:50:49
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
    Postat av: Calle

    Nämen ska du måla av mig ? (a) <3

    2011-03-30 @ 22:16:04
    Postat av: Hannah

    Hahah, följer trenden!

    Nämen, ska du måla av mig? (a) ღ

    2011-03-30 @ 23:04:34
    URL: http://wickstrand.bloggplatsen.se/
    Postat av: Gustav

    Nämen, ska du måla av mig? (a) <3

    2011-03-31 @ 16:10:53



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback