• Arkiv
  • Startsida
  • Lite smått och gott om mig


    • Jag har aldrig slingat eller färgat mitt hår.
    • Från början gillade jag inte te, men jag ville gilla det så jag lärde mig att gilla det.
    • Jag har den underbaraste pojkvännen i världen!
    • Jag hatar inlämningsuppgifter.
    • Jag hade räls i ungefär ett år. Tog bort den för ungefär ett år sedan.
    • Jag gillar att testa nya saker.
    • Jag ogillar verkligen människor som är kaxiga och som tror att de är något, när de i själva verket inte är det alls.
    • Om inte mitt hår ser någorlunda bra ut tycker jag oftast inte att något annat på mig själv heller gör det.
    • Jag skulle önska att allt som finns att äta skulle tillverkas i glutenfritt format också. Dock är det väldigt långt ifrån allt som gör det.
    • När jag träffar nya människor är jag blyg och uppfattas säkert som osäker, men egentligen är jag inte alls blyg och jag älskar att skämta, skratta, hoppa omkring och vara allmänt galen.

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback