• Arkiv
  • Startsida
  • Storm

    Åkte ner till stan innan med the family för att kolla på lillebror när han och några till spelade saxofon ovanför biblioteket. Vi fikade lite med sen åkte vi hem. Skulle egentligen varit julmarknad här idag men den blev inställd eftersom att det är storm här, haha, illa. Det var några från tv på torget och filmade och jag skulle gissa på att de snackade om blåsten och marknaden. Nu ska jag spela lite pingis med Casper. Han vill fortfarande spela även att jag vinner hela tiden, mehe.

    Skulle ju vara mysigt med snö nu, jag menar, vad är en vinter utan snö?


    Kommentarer
    Postat av: Calle :3

    En vinter utan snöstorm i ansiktet, blöta strumpor och sen slask överallt när det börjar töa, låter inte helt fel! <3

    2011-11-27 @ 22:08:37
    URL: http://pandanmedhatt.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback