• Arkiv
  • Startsida
  • Chacha

    Gjorde iordning mig på 35 minuter idag, REKORD, herregud. Hann t.o.m duscha på den tiden med. Just nu är klockan elva och jag sitter i soffan och chillar. Om ungefär 40 minuter bär det av till stationen för att åka till skolan. Kan jag inte få börja skolan vid 13.00 varje dag!?


    Ska klippa mig om ungefär två veckor. Ska nog klippa mig ungefär såhär, som jag hade i början av det här året. Lär bli kortare eftersom att mitt hår är ganska slitet. Längtar!

    Kommentarer
    Postat av: Anna

    SV; jag redigerade den i ett så enkelt program som windows movie maker :)

    2011-10-05 @ 18:02:28
    URL: http://iliveforyou.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback