• Arkiv
  • Startsida
  • Min dag idag

    Skrivit en intervju på engelska nu där jag intervjuade Rose Calvert. Var faktiskt kul (det trodde jag aldrig!) och jag skulle kunna skriva så mycket mer, men det fick bara vara max två datorskrivna sidor och runt 600 ord. Jag skrev dock 1026 ord, mehe. Får se om det blir lika kul med den muntliga redovisningen (troligtvis inte) där jag ska låtsas vara Rose Calvert. Haha, jag ska vara en 102 år gammal dam.

    Bild&Formlektionerna i skolan är hur kul som helst nu! Målade färdigt mitt självporträtt av tusch/bläck idag och det blev riktigt bra. Känns awesome eftersome att jag varken skissade innan eller suddade en enda gång (för det kan man ju inte göra med bläck, heh). Fick även jättebra kommentarer av andra och då blir man ju för glad. Ska visa det här någon gång när jag får tillbaka det av min lärare. Började måla en tavla, med akryl (nästan aldrig gjort innan), och det blir nog kul.

    PÅ ONSDAG FYLLER JAG ÅR, MIHIHI!

    Sjukt att de hetaste människorna på jorden blev bästa kompisar, eller hur?

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    ja, gud måste ha gjort det med mening lixom, asså fört ihop oss så alla kan beundra våran awesomeness :)

    2011-10-26 @ 22:13:07
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
    Postat av: Mikaela

    Ja super fin.

    2011-10-27 @ 12:13:34
    URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback