• Arkiv
  • Startsida
  • Stuffstuffstuff

    Hejhej!

    Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att efter skolan träffade jag Calle och Joel och umgicks med dem hela kvällen, vilket var jättetrevligt! Vi drack te och gick en mysig skogspromenad.

    Idag på bildlektionen målade vi med tusch. Trodde hon menade tuschpennor först, ni vet (?), men det var typ som färg/bläck-aktigt, så vi använde pensel. Vi målade porträtt typ och skulle bara måla skuggorna och det var i alla fall jättekul, och på måndag är det självporträtt (med tusch då) som gäller.

    Hittade bilden på google, men ungefär såhär blir det:



    Kommentarer
    Postat av: Anastasia

    SV: Jag äcklas av mitt könsorgan, det betyder inte att jag äcklas av tanken att ligga med en annan kille? hoppas du förstår mig rätt :)

    2011-10-20 @ 18:05:07
    URL: http://www.mondoblog.se/anastasia
    Postat av: Mikaela

    Nej.. ska bli askbrun!

    Kan visa bild i morgon eller ngt :D

    2011-10-20 @ 19:37:47
    URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback