• Arkiv
  • Startsida
  • Tjaa n00bs

    Idag på förmiddagen åkte jag och familjen ut till bäckseda och tittade på fotbollsavslutning/prisutdelning. Var väl rätt chill. Imorgon är det en jätteskön dag! Börjar vid 08.15, har matte, idrott och bild & form, slutar vid 13.05, mihi. På idrotten ska vi bada men jag slipper vara med för jag har piercat mig och då får man inte bada i klor på ungefär tre veckor eller något sånt tror jag. Ser dock inte fram emot att vara på gymmet helt själv, bläblä :c Efter skolan ska jag träffa den bästa bajskorven och det blir awesome.


    Bild på mamma och mig från Tunisien.

    Kommentarer
    Postat av: Maja

    du har gjort en jättefin video med bilder o videos på dig och dina kompisar, var har du gjort den? om du har gjort den i windows media player, hur importerar man video-klipp? när jag försöker göra det står det bara "filen hanteras inte" vad ska man göra??

    2011-10-03 @ 16:17:28
    URL: http://majagraddvall.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback