• Arkiv
  • Startsida
  • Försening, statist och piercing

    På morgonen körde inte tåget i full hastighet för det var halt på spåret, på spåret, haha, vad vi hade kul åt det, och nu på eftermiddagen fastnade bussen i en bilkö och vi kom hem en halvtimme för sent, GREAT! Nu har jag dessutom en framtidsvision av Libyen att skriva som ska vara färdig tills imorgon. Imorgon har vi skolfoto och mitt hår är ugly as hell just nu :( En liten rolig grej som jag har att berätta är att jag ska vara med i en film! Dock inte så mycket då jag bara är statist, men lite i alla fall, hihi. Den skulle nog visas på SVT nästa år någon gång, awesome! Ska även pierca mig jättesnart, hihihihi. Teckningskursen i skolan är kul och det är intressant hur man kan lära sig att använda de olika hjärnhalvorna när man ritar.


    Kommentarer
    Postat av: Hannah

    En film? Vad kul! Lycka till! Vad heter den och när kommer den visas?Våren/hösten .. ungefär? :)

    2011-09-13 @ 22:10:01
    URL: http://wickstrand.blogg.se/
    Postat av: Hannah

    Sv; Haha okej, men det blir säkert askul! Ska bli kul att se dig i TV-rutan :D

    2011-09-14 @ 16:22:51
    URL: http://wickstrand.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback