• Arkiv
  • Startsida
  • Old pic

    Hade en jättemysig kväll igår. Calle och jag tittade på solnedgången, och då fick vi också sällskap av Frida och Emmelie. Efter solen gått ner var vi ute en stund till och pratade och hade trevligt!

    Nu har jag ingenting att göra, jättetråkigt! Min dator har slutat att fungera också, så nu måste jag sitta nere i en kall källare, för datorn där uppe är upptagen.. Vid sju ska jag i alla fall titta på reprisen av Big Brother om det nu är någon, och vid åtta blir det Talang tillsammans med chips och dipp, hihihi.

    Imorgon åker jag till Öland med Calle and his family, och det kommer nog bli hur bra som helst! Har dock inte packat någonting än, åh, orkar inte..


    Linda, jag, Jessica.

    Eftersom att jag sitter vid den här datorn finns det jättegamla bilder, så jag bjuder på en verkligenintesnyggbild, enjoy, haha!

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    HAHA.

    2011-04-23 @ 00:10:09
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
    Postat av: Linda

    Haha, nej va kul! Kommer nog ihåg när vi var där nere och tog kortet. Vi pratade om din mormor, fast jag vet inte varför c:

    2011-04-25 @ 20:03:24
    URL: http://lindaklasson.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback