• Arkiv
  • Startsida
  • Räkmacka, mmh

    CHACHA!!!!!!!!!!!!!!!!

    Anledningen till varför jag inte bloggade igår var för att jag åkte till Calle direkt efter jobbet. Idag, efter jobbet, åkte Jessica och jag till stan för jag skulle köpa en sak på Björns Bokhandel. En papperspenna som man tonar ut blyerts med, haha, hänger ni med? Vet inte vad en sådan kallas. Blev såååhäääääär sugen på att rita innan, och jag kom återigen på att jag inte hade en sådan penna, som jag behövde. Har dock inte ritat än, utan la mig istället i hängmattan när jag kom hem från stan, och läste Harry Potter, vilket jag har gjort tills nu. Plus att jag sov lite.

    En sak som är irriterande är att det stod i tidningen vilka som är intagna på både Eksjös och Vetlandas gymnasie, MEN INTE NÄSSJÖ! Blaah! Hoppas verkligen det står i tidningen imorgon, eller någon annan dag denna veckan.

    Nu blir det snart räkmacka för min del, hähäää! Sen väntar godis och chips.


    Bild från valborg.

    Kommentarer
    Postat av: Hannah

    Hahah ja, när pappa ringde för några dagar sen och sa att jag kommit in i Vetlanda blev jag asförbannad och jättetjurig hela dagen, tills jag insåg att jag faktiskt väntade på ytterligare ett svar. Hihi, asglad blev jag i alla fall sen :D

    Har du kommit in föresten? :)

    2011-07-05 @ 22:52:23
    URL: http://whisperingvoice.blogg.se/
    Postat av: EMINA och MARIA

    sv: det är klart vi kommer träffas jonna!! :D

    2011-07-06 @ 13:28:44
    URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
    Postat av: Hannah

    Sv; Härligt! :D Åh, okej men det kommer nog :)

    2011-07-06 @ 14:39:19
    URL: http://whisperingvoice.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback