• Arkiv
  • Startsida
  • 21 maj 2011, världens undergång



    Hmm, ja, vad ska man tro. Den första tanken de flesta får är väl "äh, ofta, det kommer ju inte hända!". Så känner väl jag lite med, men ändå känner jag denna obehagliga känsla långt inom mig. Tänk er bara, om nu världen skulle gå under på lördag, hur otroligt hemskt det skulle vara! På videon säger de att runt klockan 18.00 kommer den här otroligt stora jordbävning äga rum över hela världen. Vid 18.00 på lördag håller jag på att gå in på en konsert, vilket jättemånga andra människor också gör. Tänk om marken skulle spricka då. Ja, det återstår att se.

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    http://www.youtube.com/watch?v=JV4M1ao5EVI&feature=channel_video_title



    Titta på den ;)

    2011-05-18 @ 08:34:13
    Postat av: Nadja

    Ååååh, jag avskyr sånt där eftersom jag tror på precis allt.

    2011-05-18 @ 09:51:57
    URL: http://blamingnargles.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback