• Arkiv
  • Startsida
  • FETTISdag

    Underbar känsla när jag kunde gå hem från bussen idag med uppknäppt jacka och inga vantar, utan att jag frös! Var och tränade med Jessica och Julia innan. Hade en stalker som stod och tittade hela tiden, i ett fönster i lägenheterna mitt emot, yey, det var kul. Fettisdagen idag. Fet-tisdagen eller Fettis-dagen? Gillar det sistnämnda mest. Ska i alla fall äta semla snart, mihoo.

    Igår blev jag jättejättesugen på att köpa ett tv-spel, så jag åkte med pappa till Maxi och gjorde det, utan att ha en aning om vad det skulle bli, haha. Köpte i alla fall ett och nu är jag helt fast i det, så braaa!! Tomb Raider Underworld heter det. VILL SPELA NU!


    Kommentarer
    Postat av: Emina & Maria

    det är fet-tisdagen, men håller med, gillar också fettis-dagen mer :D

    2012-02-23 @ 15:06:57
    URL: http://eminaochmaria.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback