• Arkiv
  • Startsida
  • Tjabba Tjena Hallå

    Tja, har inte bloggat på ett tag för att jag inte har haft något att skriva helt enkelt. Första året på gymnasiet har varit så slappt än så länge, vilket är awesome! Har inte alls långa skoldagar och denna veckan går jag bara tre dagar med lektioner, vilka av två jag slutar vid ett och den tredje vid två, YÄ! Känns som att vi är lediga hela tiden. Valde de induviduella valen och fördjupningskurser förra veckan i alla fall. Valde inför både årskurs 2 och 3.
    Till tvåan valde jag Matte 2b (induviduellt) och Grafisk Illustration (fördjupning),
    och till trean valde jag Psykologi 1 (Iduviduellt) och Fotografisk Bild 2 (fördjupning).

    I förrgår försökte jag mig på en så kallad Speed Painting, men så klart så blev minnet fullt på kameran så jag kunde inte spela in allt jag målade. Kanske mixtrar ihop en video av det ändå, får se.

    Julia, Jessica, Mickan och jag på avslutningsfoto-dagen.

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback