• Arkiv
  • Startsida
  • Raggmunk & Haircut

    Varför ska det alltid bli reklam när jag ska sätta mig vid tv:n och äta? Som innan till exempel: Jag hade en tallrik med jättegod raggmunk, bacon och lingonsylt och skulle sätta mig vid tv:n och äta det, och såklart när jag sätter på tv:n så låter det "programmet presenteras av blablabla" och så blir det reklam. Det brukar bli så..och jag hinner ju äta upp maten under reklamen så då har jag bara suttit och tittat på tråkig reklam medans jag ätit, yäy, kul eller.

    Innan klippte jag i alla fall mitt hår. Kände att jag ville ha lite mer uppklippt så jag ordnade det. Det låg en stoor hårboll på golvet sen, så det åkte av ganska mycket. Inte för att det syns att det åkte av så mycket som det gjorde, men det är lite mer volym i det nu i alla fall. Jag inspirerades av den här videon:



    Kommentarer
    Postat av: Linda †

    Svar: Åh va orättvist :( Jag har hållt på med femman sen igår men har inte fått i den någonting längre än vad jag fick i den f¨rån början.. :( Satans öra.



    Ja hon sa det! Awesome! :)

    2011-08-02 @ 09:00:44
    URL: http://lindaklasson.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback