• Arkiv
  • Startsida
  • Christmas tree

    Tja.

    I skolan har vi börjat arbeta i photoshop. Rita eller redigera bilder osv. Jag började färglägga en teckning som jag skannade in i datorn. Använde ritplatta för första gången och det var awesome. För er som inte vet vad ritplatta är så är det en platta som man kopplar in i datorn, och så använder man en penna (som man har istället för musen då) och drar på plattan, väldigt enkelt att använda när man ska rita i t.ex photoshop då.

    Direkt när jag kom till vetlanda tränade Jessica och jag yoga. I'm gonna get jättevig!

    Btw så satte vi upp granen igår och klädde den, jättemysigt.






    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback