• Arkiv
  • Startsida
  • Wobido

    Sitter här tillsammans med min kusin Ingrid (som jag träffade nu för första gången på två år tror jag) och leker lite med min nya ritplatta, hihi! Trevligt folk och bra julklappar gör denna julen bra. Fick fyra böcker plus att jag har två till som inte är utlästa, så nu har jag böcker så det räcker ett bra tag. Det som är jobbigt är ju att jag nästan måste börja med att läsa klart en gammal bok, och det känns ju lite långtråkigt, ehe. Ska visa en bok här sen i alla fall, Naturfenomen. Perfekta boken för mig, den är sjukt bra redan!

    Ett hunddagis som vi ritade tillsammans, hihi, gulligt.



    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback