• Arkiv
  • Startsida
  • Har inte haft orken

    Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag nu, men jag har helt enkelt inte orkat, hur nu det kan vara jobbigt egentligen..

    I torsdags sökte jag in till gymnasiet, det blev estet, bild & form i Nässjö. Innan hatade jag verkligen att jag skulle börja gymnasiet och behöva välja massa saker som jag inte var intresserad av alls, men nu, när jag har hittat ett program som jag nog kommer trivas med, känns det mycket mycket bättre! Nu ser jag nästan fram emot gymnasiet lite. Att börja i en ny klass där jag troligtvis inte känner någon kommer vara lite läskigt, men samtidigt spännande. Förhoppningsvis träffar jag nya vänner. Självklart kommer jag sakna vissa människor väldigt väldigt mycket. De som jag kanske inte kommer ha samma kontakt med som jag har nu.

     

    För en stund sedan var jag på möte om u17-laget som jag ska börja spela i, det kommer bli grymt! Mötet var bra tycker jag och jag är jättetaggad på att börja träna fotboll nu igen! Jag vill lära mig allt som bara går att lära sig om fotboll och använda det på planen. Fotboll är lycka.

     

    Nu ska jag kolla på solsidan, och senare blir det big brother. Ha det gott, bye!


    Bilden tog jag när jag var i Berlin förra året. Gillar att det är så mycket färger. Graffiti är coolt!

    Kommentarer
    Postat av: Gustav

    Som att sakna mig.. >:

    2011-02-27 @ 20:41:21
    Postat av: Jottan

    Trodde nästan att det var Berlin på bilden! Miss those times in Berlin! They were awsome!



    Buddy, I'll miss you, sis!

    2011-02-27 @ 21:59:29



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback