• Arkiv
  • Startsida
  • Rubriker är överskattade

    Tjaaa !


    När jag kom hem från skolan var jag grymt sugen på McDonaldsmat, så det fick det bli, heh. Gott var det iaf! Nu sitter här och lyssnar på Never Shout Never och funderar om jag kanske skulle fixa mina naglar, dvs fila och måla. Det som är dåligt är att när jag försöker måla mina naglar med något fint mönster blir det alltid helt misslyckat, hur mycket jag än försöker, men idag kan jag ju försöka att försöka ännu mer ;)

     

    Denna veckan blir slapp, skönt! Nationella prov i svenska, vilket gör att en del lektioner går bort, kolla på film på varenda engelskalektion, och så är det åhörarkväll på torsdag så vi är lediga på fredag, yäy! Där efter är det ju sportlov, vilket verkligen blir härligt.

     

     


    Bilden är tagen av mig förra året i början av april. Tror ni det kommer se ut så i år i början av april? Nu känns det ju inte så iaf..

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback