• Arkiv
  • Startsida
  • Min favoritårstid

    Jag gillar både vinter och sommar, men sommar är ändå bäst.

     

    Jag älskar när den första snön faller ner och lägger sig på marken, och första gången man går på snön. Det knastrar så härligt under skorna. Julen är ju under vintern också, och den är ju hur mysig som helst! När alla julstjärnor och julbelysningar har kommit upp är det så fint. Jag gillar stämningen som finns på vintern. Den är så mysig.

     

    Det bästa på året är när det blir varmt, då när man kan ta på sig sina sommarkläder. Ett linne och shorts, kan det bli härligare? Och när man, klockan elva på morgonen, cyklar till sitt badställe och badar och har det mysigt hela dagen. Man kan gå till stan och köpa en glass och sitta och prata, och njuta av det härliga vädret. Sommaren är bäst. Åh, vad jag älskar sommaren.

     

    Härlig bild från sommaren

    Kommentarer
    Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

    Vill du bli dagens blogg?

    nu har du chansen gå in och anmäl dig på min sida;)

    2011-01-23 @ 12:52:18
    URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
    Postat av: Anonym

    Hej! nu är dom två vinnarna av dagens blogg uppe :-)

    Kolla in hit om det var just du som vann: http://majuss.se/2011/january/dagens-blogg-sondag.html#comment

    Om du inte vann så får du gärna vara med igen :D

    Stora kramar /// Majuss

    2011-01-23 @ 16:15:56
    Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!



    HAHA OJ, skickade helt fel meddelande. Detta skulle det vara, ledsen:



    Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

    Länk: http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-3.html#comment

    2011-01-23 @ 16:23:48
    URL: http://vadfanskajagheta.se



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback