• Arkiv
  • Startsida
  • Talang, choklad, och gitarrspel

    Jag kan ju säga att idag har jag inte gjort någonting! Nu sitter jag och tittar på finalen i Talang 2011. Ska hämta lite choklad och ett STORT glas vatten nu. Sätter mig nog med gitarren och spelar lite samtidigt som jag fortsätter titta på tv också.

    När vi var på Grönan åkte jag den nya bergochdalbanan Insane. Trodde aldrig jag skulle våga det. Mådde verkligen inte bra när jag stod i kön, men när vi åkte den var det bara härligt att få skrika lite i kurvorna/nerförsbackarna. Ville åka igen men det hann vi inte. En annan grej jag åkte var Katapulten, typ höjdskräcken. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle åka något sånt, men det var en kul upplevlse :')


    Insane

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback