• Arkiv
  • Startsida
  • Tonight

    Först tänkte jag visa min klass genom åren


    Sjuan


    Åttan


    Nian

    Today is the D-day, dagen jag slutar nian! Ikväll vid halv sju ska vi samlas i hemklassrummet, sedan går vi till kyrkan vid sjutiden där det blir några uppträdanden, kör, tal, och betygsutdelning. När det är klart går vi tillbaka till skolgården och kramar om föräldrar och tar kort och lite sånt. Sen går alla nior till aulan där det är långbord som nog är fint dukade. Vi får för-, huvud-, och efterrätt. Alla klasser ska också bjuda på olika lekar, som nog blir roliga. Hoppas inte att jag får leka någon lek, det är ju bara pinsamt att stå där på scenen och leka.. Vid klockan 00.00 ungefär beger vi oss till Folkets Park där det blir fest. Detta kommer nog bli en awesome kväll/natt!

    Nu ska jag gå och duscha och förbereda mig lite inför kvällen.

    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback