• Arkiv
  • Startsida
  • Vilket misstag

    Som ni kanske har sett så har blogg.se haft något fel så inläggen har inte synts. Nu är det i alla fall fixat.

    Som jag har nämnt en gång tidigare så är jag glutenintolerant, alltså jag tål inte gluten, vilket finns i tre av de fyra sädesslagen. Idag i skolan var det pannkakor och jag hämtade som vanligt min glutenfria mat i "köket". Jag åt min mat och sen skulle jag hämta en pannkaka till. Då såg jag att förra gången hade jag tagit fel pannkakor. Jag hade tagit laktosfria! Jag brukar aldrig vara slarvig eller ta fel så, men idag råkade jag göra det. Tog i alla fall en pannkaka till, glutenfri såklart, gick tillbaka till bordet där mina vänner satt, och berättade för dem om incidenten. Självklart ger det här konsekvenser och i mitt fall får jag ont i magen och spyr när jag ätit något som innehåller gluten. Jag gick runt i ungefär två timmar och visste att jag någon gång under dagen skulle bli tvungen att spy, ingen härlig känsla.. Innan sista lektionen åkte jag hem för jag kände att det nog var dags snart. När jag kom hem visade det sig att jag hade rätt. Nu ligger jag här i min säng och mår ganska bra, har lite ont i magen bara. Var nog tre år sedan det här hände förra gången.

    Skulle tränat idag också, men det blir ju inget med det.

    När jag kom hem fick jag dock reda på en sak som gjorde mig glad! Mina kläder som jag beställde, som ni kommer ihåg (?), har kommit hem till mig nu! Kommer ta bilder på dem imorgon och visa här. Då har jag också klippt mig. Hoppas det blir som jag vill ha det!

    Hoppas pappa kommer hem snart så jag kan få piggelin som han har köpt med ^^

    Kommentarer
    Postat av: Hannah

    Hur fixade du det där med inläggen?

    För min blogg har blivit sån nu med :(

    2011-05-09 @ 20:42:56
    URL: http://whisperingvoice.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback