• Arkiv
  • Startsida
  • Intressant babbel

    Igår var okej, gick aldrig in på hotellet men hade det ganska mysigt på torget. Det bästa var att jag fick träffa personer som jag har saknat mycket, det var bäst!

    Slappdag idag! Köpte nya hörlurar (låter gammaldags att säga hörlurar) innan med eftersom att mina hade försvunnit, så nu kan jag lyssna på musik i bussen på hemvägarna från skolan. Imorgon ska jag träffa min snygging till pojkvän :') Nu har jag inget mer att informera er om, hejdå.


    Bild från Valborg på mig och Julia, som jag fick träffa igår för första gången på typ två månader eller något.

    Kommentarer
    Postat av: jessica

    vad handlade din om? :o

    2011-09-10 @ 23:46:05
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/
    Postat av: Maja

    var ska man ladda ner photofiltre för att få ha det hur länge som helst? :D

    2011-09-13 @ 16:17:30
    URL: http://majagraddvall.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback