• Arkiv
  • Startsida
  • Random shiiiiiiiiiiiiit

    Nu ska jag lägga till fler justin bieber-låtar i min spotifylista. Efter att ha sett Never say never kan man inte annat än att tycka att han är braaa! Imorgon ska jag titta på fotbollsmatch som mitt gamla lag spelar. Blir troligtvis med Mickan och Jessica. På fredag är det insparken med! Brukar inte vara speciellt pepp på "discon" eller fest eller något sånt, haha, men man får väl bli fjortis för en kväll, eller hur? Vet dock inte vad jag ska ha på mig!!!!!!!!!!!!! Något rött ska det vara iaf, eftersom att det är trafiktema eller vad det hette. Grönt=Singel, Gult=På G, Rött=Upptagen.
    NU SATTES WEOLCOME TO THE FAMILY IGÅNG, ÄLSKA LÅTEN ALLTSÅ!


    Kommentarer
    Postat av: Emina & Maria

    man behöver väl inte vara fjortis för man gillar fester/disco, kanske dansa lite och vara social och prata med folk? klart finns det fjortisar som går dit och spelar fulla och bråkar med alla men ändå :) kul att ni ska dit i alla fall!

    2011-09-06 @ 20:07:18
    URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
    Postat av: maja

    Snygg tunika, har en likadan.. ;)

    Jag vet, det är farligt att titta på Never say never. Man blir liksom fast. Men jag vill inte gilla honom. :( Jag får bara tvinga mig till att aldrig lyssna på honom mer. Men jag älskar när en liten tjej får sjunga me honom! Vilken var din favorit-scen?

    2011-09-06 @ 22:22:04
    URL: http://majagraddvall.blogg.se/
    Postat av: Calle :3

    Du gillar Justin Bieber, och du är bara fjortis den dagen du går på diskot ? Kan bara inte få ihop det..

    2011-09-07 @ 21:59:43
    URL: http://pandanmedhatt.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback