• Arkiv
  • Startsida
  • We are beliebers

    Tjaa!

    Igår efter skolan åkte jag och piercade mig, som ni redan vet, och Jessica, Mickan och pappa följde med. Sen spenderades kvällen med Mickan och Jessica och vi var, hmm, random!

    Nu sitter jag i sängen med datorn och väntar på att Miami Ink ska börja. Ska göra lite frukost och sitta och äta den i sängen, myysigt, hihi. Ännu en mysig sak är att Calle kommer hit sen och sover här inatt. Min pirecing mår bra än så länge, gör bara liite ont på undersidan. Hejdå.



    Kommentarer
    Postat av: jessica

    JUSTIN klappklappklapp

    2011-09-17 @ 10:51:17
    URL: http://ihaveamuffin.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback