• Arkiv
  • Startsida
  • Dreaming

    Haha. Inatt drömde jag att jag var med i Big Brother. Just den dagen var jag typ försenad dit (man bor ju egentligen i huset hela tiden, men så var det inte i min dröm). BB-huset var i Mogärdeskolans matsal och när jag var precis utanför dörren in dit kommer Emina uppför trappan med en kille som jag snabbt ser är ingen mindre än Justin Bieber! Jag boxar till honom på axeln för jag blir chockad, hahaha, sen säger jag hej och frågar jag vad han gör här osv. Han börjar snacka om att hans engelskalärare tyckte att han skulle hälsa på. Vi tre sätter oss vid ett bord i skolans uppehållsrum där det också sitter tre asiatiska tjejer. De är inte här ifrån men kan ändå svenska så jag frågar hur de kan det. De säger att de studerade det när de bodde i Holland, där de även hade en svår tid.

    Weird dröm alltså! Måste bero på att igår innan jag somnade såg jag ett tv-program där det var asiatiska tjejer som hade haft en svår uppväxt, jag tittade på BB och var inne på hemsidan, och jag lyssnade på Justins nya låt och en intervju av honom, haha.


    Kommentarer
    Postat av: Emina

    Hahaha, ingen illa dröm inte!

    2012-04-05 @ 16:19:48
    URL: http://eminaochmaria.blogg.se/



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback