• Arkiv
  • Startsida
  • En vanlig rubrik

    Har inte bloggat på några dagar, hehe. Så är det ibland. Älskar att det blir varmare (även att det säkert inte kommer hålla i sig tills den riktiga våren börjar), det är så härligt, man blir gladare. Efter skolan tog jag och mina vänner på oss våra skinnjackor och drog och åt pizza. Efter det tränade Jessica och jag. Träningen var jättekul idag och jag var verkligen pepp, gött. Nässjö är bombhotat på torsdag. Ska man gå till skolan eller inte? Egentligen är jag ju bara hemma i så fall för att det är skönt (har ju en anledning att vara hemma, hähä), men nu är det tyvärr så att jag vill gå på torsdag för att vi har tre timmars bildlektion då, så det får väl bli att dra sig till skolan och hoppas på att det inte faller en bomb ifrån skyn (då de tydligen skulle flygbomba. Vem flygbombar en håla som Nässjö?).

    Kommentarer
    Postat av: Mikaela

    Det är inte bombhotet längre :') det stod i tidningen för bågra dagar sen att han erkände och han bara bombhotade det för han tyckte det var kul :s

    2012-02-29 @ 09:22:38
    URL: http://flickanmedenblogg.blogg.se/
    Postat av: rebeccaaaa

    Hahah, skön lirare. Varför Nässjö av alla ställen lixom? ;o

    2012-03-02 @ 19:22:15
    URL: http://trappedinspace.devote.se



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback