• Arkiv
  • Startsida
  • Angående pris

    Jag börjar det här inlägget med att svara på en fråga jag fick här på bloggen, nämligen vad det skulle kosta att beställa en teckning från mig. Det varierar p.g.a vad man vill ha, hur stort det är och hur lång tid det tar att göra, men 150kr och uppåt. Det tar oftast minst fyra timmar att få ihop något bra. Även att jag tycker det är kul så vill man ju ha lite för jobbet liksom, hah. Om någon skulle vara intresserad så är det bara ta kontakt, antingen mejla mig eller kommentera bloggen (men se till att skriva e-post eller blogg så jag kan nå er tillbaka i så fall).

    Avslutar med en akvarellmålning jag gjorde i skolan förra veckan. Dålig mobilbild.


    Kommentarer
    Postat av: sofie

    shit vad duktig du är jonna! kan du inte berätta i ett inlägg hur det kommer sig att du blivit så duktig, gillar din familj o måla, när började du med de och berätta lite om linjen du går osv. :)

    2012-02-17 @ 17:45:03



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback