• Arkiv
  • Startsida
  • En sådandär sammanfattning av 2011

    Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Yes, I did.

    Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
    En riktigt sommar med massamassa bus.

    Vad var din största framgång 2011?
    Ehm..jag har ju lärt mig rita/måla bättre. OCH jag höll tal, heheee.

    Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Stunderna då jag umgicks med människor som gör mig glad.

    Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Kind of the same, vissa tider midre gladare.

    Vad önskar du att du gjort mer?
    Varit galen och släppt loss.

    Hur tillbringade du julen?
    Hemma med släkt.

    Bästa boken du läste i år?
    Hungerspelen.

    Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
    Var hemma med familjen och firade.

    Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Maybe, maybe not.

    Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
    Kan nog inte beskriva men kan visa.

    I början av året såg jag ut såhär.


    Inte alls mycket senare klippte jag mig såhär.

    Jag ville synas och inte vara som alla andra så klädde mig med färg genom att ha färgade skor/skosnören/tights/koftor/mössor och stora glasögon m.m.





    Hade denna frisyren till våren någon gång och sen kom den tillbaka någon gång på sommaren med en viss skillnad. Denna frisyren klippte jag själv.


    Mitt hår växte ut lite och jag ÄLSKADE det när det var såhär, miss it. (nej, har ingen bättre bild)


    Ändrade min klädstil lite med under sommaren men den kom väl lite tillbaka under hösten. Hade velat pierca mig länge men visste inte riktigt var, tills jag hittade den perfekta piercingen.

    Började använda mössa och glasögon väldigt ofta en tid här men det gick över rätt fort.



    Vid vintertider har mitt hår växt en bra bit men det finns ändå drag från den gamla frisyren (beror på hur jag stylar) och min klädstil är något ändrad.





    Ser faktiskt inte riktigt ut såhär nu ändå, för jag klippte min lugg igår, och är nöjd (ingen jättestor skillnad dock). Och med plattat hår tycker i alla fall jag att min hår har blivit jättelångt, mihi. Yeah, and that's it.


    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback