• Arkiv
  • Startsida
  • Förvirrad, hjälp mig

    Okej, så här är det. Jag sökte på "justarandomblog" på google för jag skulle se vad som kom upp, hehe. Då hittar jag en länk från Bloglovin (vilket de flesta nog har en aning om vad det är) där mitt bloggnamn syns. Jag klickar in på länken och ser sidan som jag tror ska vara justarandomblog.blogg.se's "hemsida" eller profil eller vad man ska säga. Man ser alla mina inlägg och så som man antagligen gör om man följer någon, man ser hur många följare jag har osv. Det som jag tycker är lite konstigt är att jag har INTE Bloglovin!!! Jag vet ingenting om det egentligen, men det kan väl inte finnas en sida så bara för att jag har en blogg, eller? Någon måste väl ha skapat kontot? Så det jag tänkte var om någon typ har låtsasts ha min blogg eller något, weird. Någon som förstår Bloglovin som kan säga vad ni tror?

    Här är sidan som ska föreställa "min"
    http://www.bloglovin.com/blog/2496406/justarandomblog

    Om man nu kan ha Bloglovin utan konto eller registrering blir det ju lite pinsamt, men som sagt, jag kan inget om Bloglovin.

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Det är ju att man snabbt och enkelt kan klicka in där för att följa din blogg.

    2012-01-06 @ 16:02:39



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback