• Arkiv
  • Startsida
  • Taggataggataggataggataggataggataggatagga

    Igår började dagen med att jag, mamma och pappa var på vernissage. Gick runt och tittade, och snackade lite om olika tekniker med han som hade målat alla tavlor. Det var najs. Sen träffade jag Calle, stack hem tilll honom och sov där, mys. Nu sitter jag här och gör läxa........................................................................................skrivit två läsloggar, BARA ÅTTA KVAR............................................................................................ Är sugen på smoothie. Är jättejättetaggad på träning nu! Har köpt kort och allt och började i torsdags, och på tisdag kör jag igen, wiho!



    Kommentarer



    Ditt namn
    Kom ihåg mitt namn

    E-postadress (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Skriv din kommentar här under

    Trackback